Ispezione di viti di fissazione

I viti di fastener prima o dopu a produzzione necessitanu qualchì ispezione per esse formalmente messi in usu, cusì per utilizà megliu i viti di fastener, in queste ispezioni deve esse attentu, u seguitu hè di presentà alcuni punti di ispezione nantu à i viti di fastener.

Verificazione di viti di fissazione

Test di forza di adesione di rivestimentu di viti di fastener

Ci hè parechje manere di valutà l'aderenza di un revestimentu à un metallu di basa, generalmente cumpresi i seguenti:

prova di lucidatura à frizione;

Test di u metudu di u schedariu;

u metudu di scratch;

prova di curvatura;

prova di scossa termica;

U metudu di squeezing.

Test per a resistenza à a corrosione di i rivestimenti nantu à fasteners è viti

I metudi di prova di rivestimentu resistente à a corrosione sò: prova di splusione atmosferica;Test di nebbia salina neutra (test NSS);Test di spruzzo di acetate (test ASS), prova di spruzzo di acetate acceleratu di cobre (test CASS);In quantu à a prova di corrosione in pasta di corrosione (testa CORR) è a prova di corrosione di goccia di suluzione;Test di lisciviazione, prova di corrosione interleaching, etc.

Metudu di ispezione di a superficia di a vite di fastener

L'ispezione di a superficia di i viti di fissazione hè divisa in dui tipi, unu hè l'ispezione prima di placcatura dopu a produzzione di viti, è l'altru hè l'ispezione dopu a placcatura di viti, vale à dì, l'ispezione dopu l'indurimentu di viti è l'ispezione dopu l'ispezione di viti. trattamentu di a superficia di viti.

Altra ispezione di fasteners è viti

Hebei Dashan Fasteners Co., Ltd hè un manufactor per i viti di Fastener.Dopu à a pruduzzione di viti di fastener, avemu da verificà e dimensioni, tolleranza è altri aspetti di i viti prima di plating.Per vede s'ellu risponde à i normi naziunali o à i bisogni di i clienti.Dopu à u trattamentu di a superficia di i viti, avemu verificatu i viti placcati, principarmenti per verificà u culore di u plating, s'ellu ci sò viti cattivi, etc. Prima di imballà, i viti anu da esse pruvati per a dentizione, forza, durezza, etc.

Tutti i prudutti ex fabbrica sò stati pruvati in una gamma completa per assicurà l'usu di i clienti, ma ancu per assicurà a nostra reputazione.


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019